Młody Jęczmień

Młody jęczmień to popularny produkt na naszym rynku. Lista jego zalet jest bardzo długa. Posiada mnóstwo witamin, zapobiega wielu chorobom a także jest bardzo skutecznym preparatem wspomagającym odchudzanie.

Odchudzanie z Młodym Jęczmieniem DR. HELPERA

Składnikiem Młodego Jęczmienia skutecznie wspomagającym odchudzanie jest chlorofil. Jest to zielony barwnik, który przyśpiesza przemianę materii i spalanie tkanki tłuszczowej. Ponadto działa angioprotekcyjnie i detoksykacyjnie- zapobiega nowotworom, zwiększa liczebność czerwonych krwinek, dostarcza organizmowi żelaza, oczyszcza jelita i cały organizm z toksyn.

Młody Jęczmień zbawienny dla urody i młodości.

Wśród wielu właściwości Młodego Jęczmienia, bardzo cenionymi są działanie hamujące tempo starzenia się i pozytywny wpływ na kondycję skóry.

·         Dzięki dużej zawartości SOD ( enzym superoksyd dysmutaza) zwalnia tempo starzenia komórek. Niszczy rodniki tlenu powstające podczas metabolizmu, dzięki czemu działa odmładzająco.

·         Młody Jęczmień jest bardzo skuteczny w problemach skórnych, ponieważ rozwiązuje problemy z nimi od środka. Nie jest tajemnicą, że stan naszej skóry jest zależny od stanu narządów wewnętrznych, m.in. żołądka i jelit. Duża ilość witamin i enzymów zawartych w naszym preparacie odmładza komórki narządów wewnętrznych, co znacząco przekłada się na zdrowy wygląd skóry

·         Młody Jęczmień zawiera witaminy C, B1, B2, B6, B12, kwas foliowy, beta-karoten, mikro i makroelementy

Młody Jęczmień w walce z chorobami.

Jest cenną pomocą w walce z takimi chorobami jak anemia, rak, cukrzyca, w problemach sercowo żylnych czy zaparciach. Jest źródłem aminokwasów niezbędnych dla naszego organizmu i posiada właściwości przeciwzapalne.